dinsdag 3 september 2013

Kerstkaart

Gisteravond dit kerstkaartje gemaakt. 
De rondjes gemaakt met de nestabilities. Eerst de stempel gestempeld en daarna rondjes van verschillende grootte opgeplakt. Daarna bij sommige de nestabilitie er weer omheen gelegd, daaromheen met potlood en toen met de prikpen gaatjes geprikt. Geeft een leuk effect. (Potlood weer uitgummen ;-)
Ik zal hier binnenkort een tutorial van maken.


Gebruikte materialen:
Stempel (Lace & Lovely), Tekststempel (CC Design)
Cardstock (SU), DSP (Carta Bella)
Nestabilities, Rhinestones

Tot de volgende keer!
Liefs Nicolet



12 opmerkingen:

  1. Tuurlijk ga ik je hier ook volgen ;-)
    Prachtig kaartje, geweldige kleurencombi en gaaf he die prikpen!!
    Liefs, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gave kaart zeg.. erg mooi gedaan... en natuurlijk volg ik je hier ook hoor.....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gorgeous,love the colours and fab design.xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. What a GORgeous Christmas card..I LOve your colours and design.
    Chrissyxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beautiful card you have made :O)
    Hugs Fredrikke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een super leuk kerstkaartje
    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Natuurlijk blijf ik e ook hier volgen Nicolet,ik reageer wel niet vaak,geef ik eerlijk toe,maar kijk altijd!!
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow Nicolet, wat gaat je dat goed af, die CAS-kaartjes! Ik ga je hier ook volgen hoor!

    Groetjes Diana.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. so gorgeous nicolet.i love the circle and kraft :D

    xx coops xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Stunning sweetie, stunning colours and design, huggles Pops x x x

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs bent geweest op mijn blog en ik waardeer het dat je een bericht achterlaat. Dank je wel!!
Groetjes Nicolet