maandag 2 september 2013

Nieuwe start...

Sinds een paar weken ben ik begonnen met CAS-kaartjes.
Of te wel Clean and Simple.... Makkelijk en Eenvoudig....

Ik maak al jaren kaartjes, dit waren kaartjes met funstempels.
Het inkleuren van de plaatjes en het maken van de kaartjes kost mij te veel energie, dus ben ik overgestapt naar het maken van CAS-kaartjes. Dit vind ik erg leuk om te doen en het is zo klaar. Ik heb sneller het gewenste bereikt.
Hier zal ik jullie dan ook mijn kaarten laten zien.

Vandaag een kaartje die ik al eerder heb gemaakt. En op mijn vorige blog ook heb laten zien.



Gebruikte materialen:
Cardstock en DSP: SU, Twitterpated 
Stempels: Papillon Potpourri, Petite Pairs
Inkt: Poolparty
Pons: Elegant Butterfly
Rhinestones

Tot de volgende keer...
Liefs Nicolet




7 opmerkingen:

  1. ziet er top uit en prachtig kaartje!!

    Liefs Betina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En zo toch lekker aan de kaart, een hele mooie met een set die ook nog op mijn lijstje staat, mooie kleurencombi.

    liefs Amanda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig kaartje Nicolet.
    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtig kaartje Nicolet.
    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Nicolet, Erg mooi kaartje zeg! Succes met je volgende uitdagingen en je nieuwe blog.
    Groetjes, Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. so stunning nicolet.beautiful butterflies and design :D

    xx coops xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. O bah Nicolet, wat een narigheid dat het kleuren niet meer lukt. Super dat je het zo oplost, je kaarten zijn geweldig!!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs bent geweest op mijn blog en ik waardeer het dat je een bericht achterlaat. Dank je wel!!
Groetjes Nicolet