zondag 6 oktober 2013

Have a great day

Vorige week was Noëlle bij mij en ze wilde ook wel zo'n leuk kaartje maken met de stempels en de ponsen. Ze had zich er al lang op verheugd. Woensdagmiddag was het zover. Toen hebben we samen dit kaartje gemaakt. Zij in haar eigen kleuren en motieven. Dit is mijn kaartje geworden.
We zijn samen lekker bezig geweest. Ben alleen vergeten van haar kaartje een foto te maken.
 

Gebruikte materialen:
Cardstock: SU
Stempels: Six Sided,  Gorgeous Grunge (SU)
Tekststempel: Penny Black
Halfparels: Kruidvat
 
Fijne zondag en geniet van het heerlijke zonnetje!
Liefs Nicolet


10 opmerkingen:

  1. gaaf kaartje!! En samen knutselen is altijd gezellig

    liefs Betina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gaaf en wat een leuke kleurencombi!!
    Ik vind de hexagons gweldig...Janneke komt zaterdag bij mij thuis een workshop geven en dan ga ik ze zeker aanschaffen ;-)
    Liefs, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey sweetie, this is really gorgeous, love it, hugs Pops x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Helemaal geweldig Nicolet, gaat je goed af deze hele andere stijl dan we van je gewend waren

    BeantwoordenVerwijderen
  5. This is gorgeous, love the geometric shapes!
    Hope you have a lovely sunday :)
    Hugs Fredrikke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaart Nicolet, leuke set deze.

    liefs Amanda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. so gorgeous nicole.i love the hexagons and really fab design :D

    xx coops xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super cute kaartje! zo Basic, zo prachtig!
    xoxo Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Even wennen deze cas kaartjes Nicolet.
    Maar wel heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs bent geweest op mijn blog en ik waardeer het dat je een bericht achterlaat. Dank je wel!!
Groetjes Nicolet