zaterdag 2 november 2013

Nog een kerstkaart

Afgelopen week en komende week 6x  in totaal naar het ziekenhuis,voor onderzoeken ed.
Dus ter afleiding vanmiddag dit kaartje gemaakt.
Weer een kerstkaartje met hetzelfde papier, want dit lag nog op tafel. ;-)
Op Pinterest kwam ik dit kerstkaartje tegen, die ik als idee heb gebruikt.
Ik was aan het surfen op internet en toen kwam ik sketch tegen van dit kaartje.
Deze kun je hier vinden.
 
 
Gebruikte materialen:
Cardstock en DSP: SU
Stempelset: SU, Delightful Decorations
Tekststempel: CC Design
Inkt: SU
Nestabilities
Rhinestones
 
Fijne dag verder.
Liefs Nicolet



8 opmerkingen:

  1. Super mooie kerstkaarten, Nicolet. Dat papier vind ik prachtig. Ik wens je veel sterkte in het ziekenhuis en ik hoop op goede berichten voor je. Liefs, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze is ook weer helemaal top! Gaaf met die fishtails...
    Heel veel succes met alle onderzoeken...hou je taai!!
    Liefs, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. This is just gorgeous,love the design.xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi kaartje Nicolet, ook die hieronder, succes met de onderzoeken.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. so stunning nicolet.fabulous papers and design :D

    xx coops xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Erg leuk deze kaart. Mooie kleuren en mooi papier.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hi Nicolet, just stopping by to say how delightful your blog is. Thanks so much for sharing. I have recently found your blog and am now following you, and will visit often. Please stop by my blog and perhaps you would like to follow me also. Have a wonderful day. Hugs, Chris
    http://chelencarter-retiredandlovingit.blogspot.ca/

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh I love this card, beautiful color :)
    Hugs Fredrikke

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs bent geweest op mijn blog en ik waardeer het dat je een bericht achterlaat. Dank je wel!!
Groetjes Nicolet