maandag 23 december 2013

Kraamkaartjes

In november kreeg ik de opdracht om neutrale babykaartjes te maken voor een 10 dagen-kraammand.
Dat was leuk om te doen. De baby is ondertussen geboren, dus kan ik de kaartjes laten zien.
Ik heb op de enveloppen genummerd, zodat ze precies wisten welk cadeautje ze mochten pakken.
 





 
Gebruikte materialen:
Cardstock: SU
DSP: First Christmas (Paper & Pictures), Jingle (Jillebeen Soup)
Stempelsets: Memorable Moments, Baby Prints, Sweet Essentials (SU)
Inkt: SU
Hartjes: SU pons en Hearts of Flutter (Lits)
Stanzen: Nestabilities, MFTdies
Randpons: EK Succes
Vlinderpons: Martha Steward
Lint, rhinestones en halfparels.
 
Fijne dag verder.
Liefs Nicolet
 


11 opmerkingen:

  1. Wat een gave kaartjes Nicolet!!
    Ik vind ze allemaal even gaaf, TOP!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, en fijne kerstdagen voor jou en je familie!
    Liefs, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. so stunning nicolet.fabulous designs :D
    Wishing you a really Happy Christmas.

    xx coops xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Love al the cards :)

    Wish you a merry christmas!
    Hugs Fredrikke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die kende ik al van Clubs, maar oooooh wat ben ik verliefd op deze mooie serie kaartjes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh wow ! all these creations are fabulous !
    Merry Christmas my friend !
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw wat een mooie collectie kaartjes.

    liefs Amanda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Och, wat een lieve serie kaartjes, Nicolet.
    Liefs, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw Nicolet, wat een super gave serie is dit geworden zeg! Heel mooi dat je ze allemaal in dezelfde stijl hebt gehouden, zo verschillend maar toch een eenheid! Mijn complimenten hoor! Gezellige dagen gewenst, liefs Marianne

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs bent geweest op mijn blog en ik waardeer het dat je een bericht achterlaat. Dank je wel!!
Groetjes Nicolet