zondag 16 februari 2014

Congratulations

Hier eindelijk weer eens een kaartje van mij.
Kon er niet toe komen, maar gisteren is het gelukt.
Een poosje geleden zag ik een kaartje van Ingen en dat kaartje bleef maar in mijn hoofd zitten.
Deze heb ik gisteren gelift. Hier kun je het kaartje van Ingen vinden.
 

 
Gebruikte materialen:
Cardstock: SU
Stempelset: Gorgeous Grunge, Papillon Potpouri, Sweet Essentials
Inkt: SU
Vlinderpons: SU
Nestabillities
Rhinestones: Action
 
Fijne zondag!
Liefs Nicolet

7 opmerkingen:

  1. Super mooi kaartje, Nicolet. Prachtig die vellum vlinder. Liefs, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een super mooi kaartje.
    en prachtige kleuren
    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hai Nicolet, leuk weer iets van je te zien en wat een gaaf kaartje, snap dat dit bleef hangen bij je hoor! SUper mooi gedaan.
    Liefs Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. miste je kaartjes al, maar deze maakt het weer helemaal goed, erg mooi Nicolet.

    liefs Amanda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gaaf Kaartje!
    Ja hoor, Spetters!!!, Ik hou ervan.....
    Groetjes Samantha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. prachtig kaartje, Nicolet! leuke stempels heb je gebruikt!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs bent geweest op mijn blog en ik waardeer het dat je een bericht achterlaat. Dank je wel!!
Groetjes Nicolet