donderdag 12 juni 2014

Bruiloft

Vorige week de bruiloft van Vera en Martijn gehad.
Ze hadden mij gevraagd een alternatief gastenboek te maken.
Dat is dit schilderij geworden dat precies de kleuren heeft van hun woonkamer.
De rond om de foto is geborduurd.
Ze waren er superblij mee...gelukkig!!


Ook werd er gevraagd door de ceremoniemeesters om lego te geven, omdat ze daar van houden. Het moest zo verpakt worden dat het aan de buitenkant niet zichtbaar was. 
Daar heb ik dit melkpakje voor gemaakt.


En natuurlijk een envelop met geld.
Deze had ik gezien bij Petra op haar blog en deze heb ik ook gemaakt, naar de grote van het biljet.



Gebruikte materialen:
Cardstock: SU
Zilverpapier: ?
Glitterpapier:SU
DSP: Maja Designs
HartjesPonsen: 
Cirkelponsen: Circlespunches
Randpons: Martha Stewards
Nestabilities
Letters: Quickkutz

Liefs Nicolet

1 opmerking:

Leuk dat je langs bent geweest op mijn blog en ik waardeer het dat je een bericht achterlaat. Dank je wel!!
Groetjes Nicolet