dinsdag 17 juni 2014

Scrapgift

Ik doe bij Janneke mee aan de Happy Card Club.
Iedere maand krijg je een goed gevuld pakket om zeker 5 kaarten/doosjes oid te maken.
Ik ben er van de week al even lekker mee bezig geweest.
Het is een lekker vrolijk pakket!!
Als eerste heb ik dit doosje gemaakt. Vind m helemaal geweldig, heb m ook al in een kerstversie gemaakt, maar die laat ik later een keer zien.


Gebruikte materialen:
Cardstock: SU
DSP: SU Retro fresh DSP
Glimmer Paper: SU
Framelits: Label collection, SU
Circle punches SU
Lint: SU
Hartpons: Small heart SU
Linen Treat SU

Fijne dag verder.
Liefs Nicolet



5 opmerkingen:

  1. Wat een super gaaf doosje heb je gemaakt Nicolet ;o)
    En zo fijn om te horen dat je het pakket zo gaaf vind!

    Janneke XO

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superb packet, love the papers ! Nice design !
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. so gorgeous nicolet.the design is fabulous ;D

    xx coops xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hai Nicolet, als eerste wil ik je heel hartelijk bedanken voor het ontzettend mooie kaartje dat ik van je mocht ontvangen, wat een verrassing en super lief! dank je!! Dan nog even je creatie, super mooi gemaakt, altijd leuk een kadoverpakking! Ik ben ook helemaal weg van dit designpapier, zo lekker vrolijk, ik heb er laatst ook een kaartje mee gemaakt. Liefs Marianne

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs bent geweest op mijn blog en ik waardeer het dat je een bericht achterlaat. Dank je wel!!
Groetjes Nicolet