vrijdag 8 augustus 2014

Hey There

Ik heb de nieuwe kit van Happy Card Club binnen van Janneke en die is net als de vorige keren weer super gaaf!!!
Dit keer ook weer mooie duidelijke beschrijvingen van kaarten en projectjes.
Dit kaartje heb ik gemaakt met de spullen uit de eerste kit. Dit naar het idee van een van de beschrijvingen van Janneke, maar dan in een klein en vierkant kaartje van 10x10 cm.

Sorry voor de wat donkere foto's, ik probeer van alles maar krijg het niet goed voor elkaar.
Sommigen hebben van die mooie heldere foto's. Maar wie weet... ;-)


Gebruikte materialen:
Cardstock: SU
Stempel: Just Sayin'
Framelits: Word Bubbles
Washitape Retro fresh
Candydots

Fijne dag verder.
Liefs Nicolet

5 opmerkingen:

  1. Hij is erg leuk geworden, ik vind washi tape steeds leuker worden :) ps. ik heb soms ook last van donkere foto's hoor, ik weet ook niet hoe ze dat doen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk, leuk!!
    Veel plezier met je kit en een fijn weekend!
    Liefs, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. so stunning nicolet.fab design and i love the washi tape ;D

    xx coops xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je kaart is weer top Nicolet ;o)
    En tja dat is moeilijk een heldere foto maken, ik fotografeer altijd voor het raam, in daglicht, dan bewerk ik hem nog een beetje in photoshop. Maar ik vind mijn foto's ook donker, en op elke pc ziet het er weer anders uit.
    Ontzettend bedankt voor je compliment! Ik ga ervan blozen hoor *mwah

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha grapjas... jou foto's zien er super uit!!
      Ik fotografeer ook altijd voor het raam en in daglicht. Ik pas m aan met een programma die standaard op de computer zit . Ik denk dat daar t probleem zit... grrrr

      Verwijderen

Leuk dat je langs bent geweest op mijn blog en ik waardeer het dat je een bericht achterlaat. Dank je wel!!
Groetjes Nicolet