zaterdag 23 augustus 2014

How old are you?

Ik zit nu lekker even op mijn scrapkamer en de regen klettert tegen de ramen het flitst en rommelt flink, dus echt weer om even wat te doen. Dit kaartje heb ik een poosje geleden al gemaakt maar nog niet hier geplaatst.
Bij dit kaartje heb ik washitape gebruikt. Vind dat echt leuk "spul" om te gebruiken.


Gebruikte materialen:
Cardstock SU
Stempelset: Just Sayin'
Framelits: Word Bubble
Doilies SU
Washitape Retro Fresh SU
Linentreat SU
Rhinestones: Action

Fijn weekend.
Liefs Nicolet

1 opmerking:

  1. Hai Nicolet, een super vrolijk en kleurrijk kaartje! de tapejes doen het inderdaad super leuk op je kaartje! liefs Marianne

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs bent geweest op mijn blog en ik waardeer het dat je een bericht achterlaat. Dank je wel!!
Groetjes Nicolet