dinsdag 30 september 2014

SU-per Challenges # 55

Ik was een beetje aan het rondkijken en via Jolanda kwam ik op het blog van SU-perchallenges.
Daar loopt nog een kleurenchallenge, challenge #55, en ik dacht laat ik daar eens wat mee doen.
 Ik vind het echt leuke kleurtjes voor een geboortekaartje en binnenkort krijgt mijn vriendin een meisje, dus....


Dit is mijn geboortekaartje geworden.


Gebruikte materialen:
Cardstock: SU
Stempelset: Baby Prints
Pearls: Action

Fijne dag verder.
Liefs Nicolet

8 opmerkingen:

  1. wat een mooi kaart
    en je stikwerk....schitterend gedaan

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Morning sweetie, this is absoluteley gorgeous :0) hugs Pops x x x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi, lief kaartje is het geworden! Heel leuk gedaan! Bedankt voor het meedoen bij SU-per Challenges!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh, wat prachtig met dat stiksel er om heen. Fantastisch dit kaartje. Bedankt voor het meedoen aan de SU-per challenge. Groetjes, Gonny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldig wat een pracht kaart weer Nicolet! inderdaad super leuke kleurencombinatie. Het stiksel vind ik helemaal geweldig, leuk dat je hem ook hebt laten onderbreken voor de tekst. Liefs Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. gave kaart en het stikwerk....strak super!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooi kaartje. Ik hou van CAS. Leuk dat je meedoet met de SU-per challenges.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs bent geweest op mijn blog en ik waardeer het dat je een bericht achterlaat. Dank je wel!!
Groetjes Nicolet