vrijdag 31 oktober 2014

Challenge #60 van SU-perchallenges

De vorige keer met de kleurenchallenge #55 heb ik meegedaan met de SUper-challenges en tot mijn verbazing zat mijn kaartje in de top 3.


Ik vind de kleurenchallenges bij SUper-challenges wel erg leuk. Ook deze keer, challenges #60, een kleurencombinatie die mij wel aanspreekt. Dus ik ben er maar weer eens mee aan de slag gegaan.
Dit is de kleurencombi voor deze keer:


Dit kaartje heb ik er deze keer mee gemaakt...


Gebruikte materialen:
Cardstock SU
Stempelset: Flower Patch
Dies: Flower Fair
Rhinestones: Action

Fijn weekend alvast en geniet van het mooie zachte weer!!
Liefs Nicolet

10 opmerkingen:

  1. Wat een ontzettend leuke kaart is het geworden Nicolet! Bedankt voor het weer meedoen bij SU-per Challenges! Natuurlijk nog gefeliciteerd met je plek in de top 3!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart en prachtige kleuren! Nog gefeliciteerd met je Top 3 en bedankt voor je lieve reacties bij mij.
    Groetjes, Liselot

    BeantwoordenVerwijderen
  3. A beautiful card you have made :)

    Can I ask what kind of ink you have used?
    Hugs Fredrikke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hi Fredrikke, I have used inkt of Stamping Up.
      Hugs Nicolet

      Verwijderen
  4. Volgens mij ben je 1e geworden :) Mag je best trots op zijn. Je maakt zulke mooie kaarten. Deze is ook weer heel mooi geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Van harte met je top 3 plaatsing Nicolet, mij verbaast dat absoluut niet hoor! Je creaties zijn echt altijd SUper mooi! Ook deze mag er weer wezen! Inderdaad een erg gave kleurencombi! Liefs Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dit kaartje is ook weer prachtig. Je hebt veel gevoel voor vormgeving. Bedankt voor het meedoen aan de SU-per challenge. Groetjes, Gonny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hey wat leuk Nicolet
    gefeliciteerd met je plekje in de Top 3!!!

    Ook dit is weer een hele mooie kaart, prachtig die kleuren

    Fijn weekend
    groetjes corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mij verbaast het niet hoor, dat je kaart de top 3 haalde :-) Deze kaart is ook weer erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Good morning sweetie, this is just gorgeous I ♥ it! Hugs Pops x x x

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs bent geweest op mijn blog en ik waardeer het dat je een bericht achterlaat. Dank je wel!!
Groetjes Nicolet