woensdag 22 oktober 2014

Kerstkaarten

En zo leven we al weer eind oktober, wat gaat de tijd toch snel.
Het is dus weer tijd om met de kerstkaarten te gaan beginnen.
Ik vind het heerlijk om 's avonds liggend op de bank te borduren. Dus iedere avond borduur ik wel een randje van een kaartje.
Deze kerstkaarten zijn makkelijk en snel te maken!!


Gebruikte materialen:
Cardstock SU
Sterstempel: Bright & Beautiful
Stars Framelits
Tekst: Endless Wishes
Rhinestones: Action

Fijne dag verder.
Liefs Nicolet

8 opmerkingen:

  1. Ze zijn weer erg mooi geworden en ik vind die randjes zo leuk! Ik maak ze zelf nu ook :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaarten Nicolet!!!
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi Mooi Mooi! Blijf deze traditionele kerstkleurtjes toch wel gaaf vinden hoor! Leuk de afwerking met de stikrandjes, super netjes gedaan ook! hihi! Liefs Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super gorgeous creations sweetie, hugs Pops x x x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een super mooie kaartje.
    Leuk met die stiksteekjes.
    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs bent geweest op mijn blog en ik waardeer het dat je een bericht achterlaat. Dank je wel!!
Groetjes Nicolet