donderdag 4 december 2014

Superchallenge #66

Zoals jullie een poosje terug al konden lezen zat ik in de top 3 van Superchallenge #55.
Ik zat niet alleen in de top 3 maar was ook eerste.
Daarom mag ik voor één keer gast-designer zijn bij Superchallenges.
Dat is voor deze challenge #66:


Dit is mijn bijdrage geworden voor deze challenge:


Gebruikte materialen:
Cardstock SU
DSP: Under the Tree Specialty SU
Stempelset kerstboom: Festival of Trees SU
Tekststempel: Hostessset:
Embossingpoeder
Linentreat
Pearls: Action

Fijne dag verder.
Liefs Nicolet

6 opmerkingen:

  1. Wat leuk, gast-designer!
    Je kaartje is super!!
    Ik reageer van het weekend even via de mail op je vraag ;)
    Liefs, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Good morning sweetie, this is really super gorgeous, huggles Pops x x x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gaaf kaartje weer Nicolet! Jouw stikrandjes zijn altijd wel zo mooi strak! Doe je dat met de hand of machine? Knap hoor! Liefs Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Marianne,
    ik doe dat met de hand. Op een halve cm van de kant en dan om de halve cm een gaatje prikken. En dan met dikker garen (jeansgaren geloof ik). Zo leuk om te doen!! :-)
    Liefs Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige kaart Nicolet
    het gestempelde boompje springt er helemaal uit en de stikrandjes maken het helemaal af.

    Groetjes corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Merry christmas :)

    Love your cad!

    Hugs Fredrikke

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs bent geweest op mijn blog en ik waardeer het dat je een bericht achterlaat. Dank je wel!!
Groetjes Nicolet