zondag 4 januari 2015

Alsnog een kerstkaartje

Als eerste wil ik de mensen bedanken die mij een schitterende kerstkaart hebben gestuurd. Ik heb heel wat prachtige kaarten gehad en na ze in de woonkamer te hebben gehad, 
verhuizen ze naar mijn scrapkamer.
Nu de feestdagen achter de rug zijn ben ik vandaag langzaamaan begonnen de kerstspullen
op te ruimen. 
Heb nog een kerstkaartje die ik hier nog niet heb laten zien dus bij deze.


Ook deze keer is mijn foto niet goed. Ik krijg het maar niet voor elkaar om mooie heldere foto's te krijgen met de juiste kleuren. Sorry....

Gebruikte materialen:
DSP: All is Calm 
Stempelset: Festival of Trees 
Tekststempel:  Good Greetings
Inkt: SU
Nestabilities
Rhinestones

Fijne avond verder.
Liefs Nicolet


7 opmerkingen:

  1. Wat een mooi kaartje....alvast een mooi begin voor december 2015 :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leukerd! Vind dit ook echt een super leuke stempelset.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. A very nice card you have made :)

    Happy new year!
    Hugs Fredrikke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Nicolet,

    Ik kom ook eens bij jou buurten!
    Wat een leuk blog heb je, en wat is het heerlijk om met de SU spullen aan de slag te gaan.
    Ik ben volger bij je geworden!

    groetjes, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Good morning sweetie, this gorgeous, have a great day, hugs Pops x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. leuk geworden, Nicolet, prachtig papier en kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs bent geweest op mijn blog en ik waardeer het dat je een bericht achterlaat. Dank je wel!!
Groetjes Nicolet