donderdag 22 januari 2015

Celebrate Today

Ik moest nog wat geboortekaartjes in voren hebben, dus heb een jongens- en meisjesversie gemaakt.
Dit heb ik gedaan met een van de nieuwe sets van Stampin' Up, uit de voorjaarscatalogus.
Dit keer heb ik de set: Celebrate Today en de bijbehorende framelits gebruikt.
De stippen op de ballonnen heb ik met Embossingpoeder (clear) gestempeld.



Gebruikte materialen:
Cardstock SU
DSP; Backgroud (SU) en Paperpad Tilda
Stempelset & Tekst: Celebrate Today
Balloon Framelits
Embossingpoeder Clear

Fijne dag en tot de volgende keer.
Liefs Nicolet

6 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaartje
    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat zijn ze leuk!!
    Die balonneset is zo vrolijk!

    liefs, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een geweldig leuke kaartjes weer Nicolet, lekker strak, ik hou er van! En je stikwerk blijf ik wel zo mooi vinden altijd! Mijn complimenten! Liefs Marianne

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs bent geweest op mijn blog en ik waardeer het dat je een bericht achterlaat. Dank je wel!!
Groetjes Nicolet