maandag 12 januari 2015

Sending wishes your way

Ook dit kaartje heb ik de afgelopen week gemaakt.
Dit is ook een van de nieuwe sets van SU uit de nieuwe catalogus.
Ik ben er helemaal weg van!! Dus hier zul je nog wel meer kaartjes zien ;-)
De vlinder heb ik dubbel opgeplakt. de onderste is vellum, Dat zie je op de foto niet zo heel goed en de bovenste heb ik met witte embossing poeder ge-embossed.
Het DSP heb ik geborduurd als een pocket, zodat de tag erin past.



Gebruikte materialen:
Cardstock: SU
DSP: Something Borrowed
Stempelset: Butterfly Basics
Vlinderdie: Butterflies Thinlits
Label die: Tim Holtz
Inkt: SU
Embossing powder: SU
Lint en treat: SU
Half parels: Action

Fijne avond verder.
Liefs Nicolet



10 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart Nicolet!
    En nog bedankt voor je lieve reactie op mijn kaart, ik hoop dat de Abraham 'm ook leuk vindt.
    Groetjes, Liselot

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtig kaartje.
    en een mooie vlinder maakt het kaartje helemaal af
    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. This is wonderful, very elegant !
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. so gorgeous nicolet.stunning design and butterfly and i love the neutral colours ;D

    xx coops xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Om verliefd op te worden, want een bjoetie, Nicolet. TOP. Liefs, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. jij gaat lekker Nicolet
    wat een mooie kaart, heel leuk zo met de pocket
    en prachtig afgewerkt met mooie stiksteekjes.

    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. mooi, Nicolet, alles klopt!!! super!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dit dsp is echt heel mooi. En het kaartje, super leuk. Misschien Case ik hem ;) kan ook als "giftcard"!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gaaf kaartje Nicolet! Erg leuk met die tag in de pocket. Mooie stempelset hoor! Liefs Marianne

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs bent geweest op mijn blog en ik waardeer het dat je een bericht achterlaat. Dank je wel!!
Groetjes Nicolet