donderdag 15 januari 2015

You made my day

Gisteren weer gezellig met Mandy een ochtendje lekker bezig geweest met papier, stempels en inkt.
Heerlijk om zo samen gezellig bezig te zijn en echt....we doen ook wat!!!
Het kaartje dat ik gemaakt heb is nog niet helemaal af...
Dit is een kaartje die ik al eerder gemaakt heb.


Gebruikte materialen:
Cardstock: Early Espresso, Whisper White
DSP: Background DSP
Stempel: Sheltering Tree
Tekststempel: A Dozen Throughts
Inkt: Early Espresso, Pink Pirouette, Crisp Cantaloupe
Hartjes in boom: Owl Builder

Fijne avond verder en tot de volgende keer.
Liefs Nicolet

12 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart, Nicolet. Deze set staat ook op mijn verlanglijstje! Mooie kleuren ook. Liefs, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kleuren en prachtig kaartje.
    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig Nicolet, wat een geweldige stempelset is dit toch hè?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart Nicolet, aparte kleurencombinatie.
    Fijn weekend en groetjes, Liselot

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hai Nicolet, wat een leukerd! Mijn moeder heeft deze leuke stempelset ook, ik ga hem zeker van haar lenen, zo leuk! Heerlijk dat jullie zo samen lekker aan het knutselen zijn geweest, Samantha komt maandagavond en dan zullen we ook zeker weer aan tafel schuiven hoor, kijk er al naar uit! Ben ook benieuwd naar wat jullie allemaal gemaakt hebben, we zien het vast snel op je blog! liefs Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ohhh deze is ook erg mooi Nicolet, prachtige kleuren!!!

    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat is ie leuk, ik heb zitten twijfelen over dit set maar heb hem niet....

    liefs, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie kaarten heb je weer gemaakt Nicolet, deze is echt zo gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie kaarten heb je weer gemaakt Nicolet, deze is echt zo gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs bent geweest op mijn blog en ik waardeer het dat je een bericht achterlaat. Dank je wel!!
Groetjes Nicolet