woensdag 18 februari 2015

Valentijnskaart

Ik weet het...Valentijnsdag is al voorbij, maar ik wil nog even mijn kaartje laten zien.
Deze heb ik gemaakt voor mijn vriendin.

De tekst voor binnenin heb ik op internet gevonden en zelf getypt in verschillende lettertypes.


Deze kaart laat ik gelijk ook meedoen aan de kleurenchallenge van SUperchallenges #76


Gebruikte materialen:
Cardstock: SU
Zakje: Mini Treat Bag Thinlits Dies
Tekst zakje: Crazy about You
Embossingmal: Happy Heart

Fijne dag.
Groetjes Nicolet



8 opmerkingen:

  1. so stunning nicolet.gorgeous embossing and i love the hearts :D

    xx coops xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat zal ze daar blij mee geweest zijn Nicolet ;O)
    Hij is prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een geluksvogel is .....ik zal haar hier niet noemen ;) Hij is echt heel mooi geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een hele leuke giftbag geworden! Vind je tekst ook wel heel mooi! Bedankt voor het meedoen bij SU-per Challenges! Gr Linda, LizDesign

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hai Nicolet, super leuk geworden hoor! Je vriendin zal hier vast blij verrast door zijn geweest! De tekst vind ik ook helemaal geweldig, deze ga ik even opslaan, bedankt voor het delen. Fijn weekend! Liefs Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk gedaan Nicolet ! Bedankt voor het meedoen met SU-per !

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs bent geweest op mijn blog en ik waardeer het dat je een bericht achterlaat. Dank je wel!!
Groetjes Nicolet