maandag 9 maart 2015

Cadeau-doosje

De vorige keer heb ik het Valentijnszakje laten zien en hiermee ben ik in de top 3 geeindigd bij Superchallenge.


Verder heb ik voor de verjaardag van een vriendin van mij dit cadeautje gemaakt. Een doosje met daarin een serie kaartjes met enveloppen.



Ieder kaartje heeft een andere kleur en een andere tekst.
Kaartjes zijn 10 x 10 cm.




Gebruikte materialen:
Cardstock SU
Vellum
Achtergrond stempel: Perpetual Birthday Kalender
Tekststempel: Crazy about you 
Linen Treat
Vlinder: Elegant Butterfly

Fijne avond 
Liefs Nicolet

3 opmerkingen:

  1. Wat zijn ze leuk geworden...deze foto's zijn een stuk duidelijker :) Je vriendin zal er vast heel blij mee geweest zijn. Groetjes Mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat zijn ze leuk geworden...deze foto's zijn een stuk duidelijker :) Je vriendin zal er vast heel blij mee geweest zijn. Groetjes Mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw Nicolet! Deze post had ik nog even gemist! Wat een super gave serie! Ik hou er van!
    Een erg leuk, lief en origineel kado! Liefs Marianne

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs bent geweest op mijn blog en ik waardeer het dat je een bericht achterlaat. Dank je wel!!
Groetjes Nicolet