dinsdag 31 maart 2015

So happy voor you

Wat een storm vandaag zeg. Het giert hier om het huis en in mijn tuin zie ik al allerlei rommel verschijnen in de loop van de dag.  Door de storm heb ik vanacht slecht geslapen, dus doe het vandaag maar rustig aan! Dus maar even rustig een blogberichtje maken. :-)

Tot mijn verbazing hoorde ik dat ik in de top 3 van de Utopia-challenge #2 zat.
Wat leuk om te zien! Zag nu dat de volgende uitdaging lente was, dus maar eens kijken of ik daar wat mee kan verzinnen. 



Een poosje geleden had ik dit kaartje al gemaakt, maar nog niet op mijn blog laten zien. Dit kaartje is gemaakt door inspiratie dat ik op Pinterest vond, maar ik weet niet meer van wie het was...


Fijne dag nog verder en tot de volgende keer.
Liefs Nicolet

10 opmerkingen:

  1. What a beautifull card you have made :)
    Hugs Fredrikke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. There's wind here too ! What a bad weather !
    Your card is superb, so nice design !
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi kaartje Nicolet! Gefeliciteerd met je Top 3.
    Groeten vanuit een stormachtig Hillegom, Liselot

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd met je top 3 Nicolet! Leuk hoor! En dit kaartje mag er ook weer wezen, leuke kleurencombi ook, eentje die ik niet snel zou verzinnen maar nu dus wel! hihi! Heel vaak pak ik dezelfde kleurtjes samen en nu ik dit dan weer zie, denk ik; moet ik ook eens doen gewoon een ander kleurtje kiezen! Bedankt voor de inspiratie! Liefs Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hey wat leuk dat je in de Top drie geëindigd bent, gefeliciteerd
    Een prachtig kaartje heb je weer gemaakt

    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi kaartje in een bijzondere kleurencombinatie!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ooh....wat een prachtig lente kaartje.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi!!
    Een top 3 notering, altijd leuk :)
    Groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  9. so gorgeous nicolet.fab design and i love your butterfly ;D

    xx coops xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Erg leuke en mooie kaart , de materiaal combi is erg gaaf!!

    liefs, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs bent geweest op mijn blog en ik waardeer het dat je een bericht achterlaat. Dank je wel!!
Groetjes Nicolet