woensdag 15 april 2015

For You

De vorige keer dat ik mijn blogbericht schreef stormde het heel hard en vandaag is het heerlijk weer met zo'n 23 graden. Heerlijk in het zonnetje met een tijdschriftje genieten!!
Samen met Noëlle, dochter van mijn vriendin, ga ik waarschijnlijk een poosje op de koningsmarkt hier in de wijk zitten. Daarvoor zijn we samen wat cadeautjes aan het maken.
Oa deze doosjes gevuld met een Rittersportje. Het ziet er zo lekker vrolijk uit qua kleurtjes vind ik zelf ;-)


Fijne avond en tot de volgende keer.
Liefs Nicolet

11 opmerkingen:

  1. prachtig geworden, Nicolet, mooie kleuren heb je gebruikt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke doosjes in mooie kleurtjes, Nicolet. Enne.. geniet van het lekkere weer en veel plezier op de markt. Liefs, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er zeker lekker vrolijk uit!
    Wordt vast een succes :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wouah ! Fabulous ! Great work Nicolet !
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oooo, deze zijn weer zo leuk Nicolet! Ik ben gek op leuke kadoverpakkingen! Heel veel plezier gewenst op de markt! Liefs Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. these are gorgeous nicolet.the designs are beautiful :D

    xx coops xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een leuke doosjes
    succes met de verkoop op de koningsmarkt

    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super mooie doosjes Nicolet ;o)
    Ik zal eens even zoeken, deze zou ik ook wel willen maken voor de lente fair ..

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke doosjes ! Via de liebster award die ik aan mandy gaf en die zij doorgeeft aan jou kom ik op je blog terecht. Ik ga vaker komen kijken ! Liefs ☆ Sarah ☆

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs bent geweest op mijn blog en ik waardeer het dat je een bericht achterlaat. Dank je wel!!
Groetjes Nicolet