zaterdag 1 oktober 2016

World Cardmaking Day

Vandaag is het World Cardmaking Day. Met een groepje vriendinnen afgesproken een kaart naar een vriendin te sturen en er een terug te krijgen. Dit hebben we gedaan middels lootjes trekken, dus het is een verrassing van wie je iets krijgt.
Ik had op mijn lootje de naam Helena staan, dus heb voor haar deze kaart gemaakt.
Ik hoop dat ze het mooi vind.


Ik mocht er zelf vandaag ook een ontvangen en wel van Marielle.
Deze mooie heb ik gekregen.


En plotseling bracht de postbode nog een kaart voor World Cardmaking Day.
Van Angie kreeg ik deze mooie kaart


Fijne avond en bedankt voor het langskomen.
Groetjes Nicolet


8 opmerkingen:

  1. Het is een hele mooi kaart die ik van jou kreeg. Dank je wel Nicolet.
    Het was ook erg leuk om mee te doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een verrassing zulke mooie kaarten! Ik vind jouw kaart ook super, wat een talent ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja mooi zijn ze he!! Dank je wel voor je compliment. *bloos*

      Verwijderen
  3. Wat heb jij een schitterende creatie gemaakt! I love it!!
    Enne leuk wat jij hebt mogen ontvangen, gaaf hoor ;)

    liefs, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi is ze in de blauwe tinten.
    Knap!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk om elkaar zo te verwennen met mooie kaarten Nicolet. Heel mooi wat je gemaakt hebt in een prachtige kleurencombinatie. De kaarten die je hebt mogen ontvangen zijn ook plaatjes, genieten dit.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hi, wunderschöne Karten zeigst du uns heute.
    Liebe Grüße
    Melodie

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs bent geweest op mijn blog en ik waardeer het dat je een bericht achterlaat. Dank je wel!!
Groetjes Nicolet